Kundalini jooga tund on kindla ülesehitusega – algab hingamisharjutustega ning
sissehäälestus- ja kaitsemantra laulmisega (loitsimisega). Järgnevad soojendusharjutused,
mille abil valmistatakse ette lülisammas ja lihased tugevama toimega ja raskemate harjutuste
sooritamiseks.
Järgneb harjutuste kompleks – kriya, mis on suunatud konkreetsele eesmärgile: kõhu-,
selja- jt lihased, immuunsüsteemi ja närvisüsteemi tugevdamine, ajupoolkerade
tasakaalustamine, seksuaalenergia tasakaalustamine, külluse loomine ja palju teisi
teemasid. Tund lõpetatakse pikema lõdvestuse, meditatsiooni ja väljahäälestusega.
Joogatunnis on väga suur osakaal hingamisharjutustel, mille eesmärgiks on puhastada
organismi, lõdvestada lihaseid, täita keha värske elujõu, ehk prana’ga, õppida kontrollima
oma meelt, mõtteid, tundeid ja kogu keha.
Kundalini jooga tundi võib tulla igaüks, nii alustaja, kui ka edasijõudnu, eelnev joogakogemus
ja füüsiline treenitus ei ole vajalik. Tund kestab tavaliselt 90 minutit ja iga tund on erinev.

Tundi tule mugavas, lihtsas riietuses, võta kaasa oma veepudel ja pleed, et katta end
lõõgastuse ajaks.

Ära söö väga tugevat einet vähemalt 2 tundi enne tundi.

Kui sul on tõsiseid tervisehädasid, konsulteeri eelnevalt arstiga jooga sobivuse osas
ja teavita neist ka joogaõpetajat. Ka siis, kui ootad beebit!

7 fakti kundalini jooga kohta

Tund toimub üks kord nädalas pühapäeviti 18:00-19:30

Treener Helgi Kuusk/ Jiwan Beant Kaur